TVISTAD

ALDRIG MER

Kategori: Allmänt

Idag är det varmt ute, men inte alls på insidan.
Där är det mörkt och jätte kallt.
Jag saknar mitt gamla jag.
 
 
sådär såg gårdagen ut
 
Idag är det lockigt hår igen och slutar tidigt gör jag också, eller ja jag ska sluta tidigare i alla fall då jag ska träna med u20 inför usm i uppsala i helgen! kommer bli fett.
 
Nu sitter jag på nån media lektion och fattar ingenting, istället lägger jag ner tiden på att skriva ett värdelöst inlägg där jag inte tänker säga förlåt för jag inte bloggat på aslänge för dem som bryr sig, för så bitchig är jag.
 
Nils har nu börjat på sin apl eller apu, något sånt, så han är inte på skolan så jag känner mig super ensam och saknar honom cp mycket, men får ju äta lunch med honom i alla fall.
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    k to the bry

    Svar: säger detsamma till dig, skriv vem fan du är istället för att vara otrevlig bakom "anonym"
    anna jonsson

    2013-02-05 | 22:59:02
  • Anonym säger:

    Bitch Please
    Cry me a river, build a bridge and GET OVER IT.

    Svar: vill du klaga så kan du skriva vem du är
    anna jonsson

    2013-02-05 | 23:01:39

Kommentera inlägget här: