TVISTAD

IF YOU AREN'T ON YOUR FEET, YOU BETTER GET UP NOW

Kategori: Allmänt

hej hej, jag är en trött, sliten och nyduschad tjej som väntar på min pojkvän och bloggar pga tristess och för jag annars kommer bli ihjälslagen av Karro.
 
Så ni som läser har missat en del, men ändå inte så mycket då jag är en väldigt tråkig person. Orkar nog inte skriva så mycket om vad jag gjort så ni får mina instabilder sen en vecka tillbaka.
 
Var som sagt på bio med boysen och Nils och såg på Hobbit som var bra, men värdelöst slut.
 
Fika med älskling.
 
Lyssnat oavbrutet på Maroon 5.
 
Hade på mig mina nya döds coola byxor.
 
Gymmade med Mira i tisdags vilket vi även ska göra imorgon.
 
Åt tacobar och såg film på skolan.
 
Gårdagens outfit, mammas kavaj, vit spets tröja och dr, denim jeggings
 
Tränade för första gången på några veckor efter att jag varit sjuk, gick väl sådär men galet kul.
 
Jag ska försöka blogga lite imorgon också, men just nu så ska jag ut och röka och släppa in min Nils.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: