TVISTAD

BOY IT'S NOT EASY TO TELL YOU GOODBYE

Kategori: Allmänt

Idag är en sån där dag, en sån där dag då jag varken vet ut eller in.
Jag känner mig helt förstörd på insidan, och anledningen är okänd.
Jag mår bara dåligt helt enkelt och är i min egna lilla värld och märker inte riktigt vad som vänder i omvärlden.
 
+ Så är jag sjuk fortfarande.
 
Trots min sjukhet så har jag kämpat mig till skolan efter en natt spenderad hos Nils. Första på några dagar, men det kändes som om det var en evighet sedan sist.
 
 
Just nu sitter jag på plan 2 på skolan och ska starta ett Glee avsnitt. Egentligen ska jag vara på plan fyra och ha engelska lektion, men mådde både dåligt, dåligt som i illamående och dåligt som i dåligt. Men självklart sa jag bara att jag mådde illa. Efter detta är det matte, vi får se hur det blir med den lektionen, jag kan ju inte ens tänka klart för tillfället.
 
Efter skolan åker jag till Haga och coachar mina småbarn och sedan efter det så ska jag tydligen på bio med Nils, Acke och Fisken, The Hobbit står på schemat.
 
Emo dag idag.
 
  
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: