TVISTAD

ALLA KRIGAR PRECIS SOM DU

Kategori: Allmänt

Sitter på medieproduktionen och har jobbat flitigt för första gången på länge och blivit klar med tre uppgifter, riktigt glad. Idag åker jag hem direkt efter skolan och umgps med min famlij i väntan på att  Nils ska komma och äta med oss, och sedan blir det träning vid 18 tiden, har tyvärr inga linser då dem är slut..
 
Humöret är väldigt blandat idag.
 
Ikväll pker jag till Nils efter träningen och sover med honom. Det är även bestämt nu att jag följer med honom till östersund på fredag, det ska bli kul!
 
Det är också betsämt att jag och älskling ska vara i Säter över nyår och mysa på och vi ska ha lurvpösen där också. Längtar suuuper mycket!
 
Men nu slutar jag för dagen så tänkte packa ihop min dator nu, men jag ska försöka blogga lite mer.
 
Dagens; lockar gjorda med plattång, svart långärmad från gina och jeggings som jag köpt av en tjej men är egentligen från nelly.se, har även på mig min kofta från hm om jag inte minns fel och på fötterna är det mina canada snow uggs.
 
Förresten, har ni sett hur otroligt fin pojkvän jag har? 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: