TVISTAD

DU SA DU GILLADE DIN ENSAMHET

Kategori: Allmänt

Åh helvete vilket dåligt humör jag är på nu, igår kväll när jag skulle lägga mig direkt efter filmen, aa då kunde jag inte sova så såg på två till filmer, nämnligen ruby sparks och monsters ink, riktigt bra filmer. Fast kom inte i säng förrän runt 3, vilket är mindre bra. 
Imorse vaknade jag två minuter innan mitt alarm och jag flög upp ur sängen med planen att komma i tid till skolan, så jag börjar fixa mig och får i linserna relativt fort, as skönt. MEN SEN när jag går ut till bussen så komer den inte på 20 MINUTER och det var 20 MINUS GRADER ute. Det var INTE roligt. Så nu sitter jag på medie och samhälles lektionen och fryser ihjäl.
Efter skolan ska jag till underbaraste Nils och sedan träna och sen blir det att sova hos honom.
 
Väck mig när vintern är slut.
 
jag är snygg idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: