TVISTAD

HAN VILLE HA MITT NUMMER, HEY. JAG SVARA JAG ÄR NUMMER ETT

Kategori: Allmänt

Sitter på medie produktionen och har absolut ingenting alls att göra då vi jobbar i en gupp med ett radio program och allt jag ska göra är klartså tänkte smyga iväg snart eftersom lektionen inte slutar förrän vid tre.
Anyway så ska Nils och Bea hjälpa mig hitta jacka och skor eftersom det är så jääävla kallt ute nu och snö överallt.
 
Idag har jag som alla andra dagar temperament, fattar inte hur jag kan bli så himla arg så jävla enkelt..
 
Dragons matchen igår var i alla fall gaaaaalet spännande och as bra. Det var helt magiskt att se Pavel igen, höll på att börja gråta, haha åh helt sjukt. Han hade också utväcklas sjukt mycket vilket var as kul! 
Med en och en halv minut kvar i matchen stod det 79 - 79 om jag inte minns fel, men Dragons kammade hem segern med 86 - 81, TIONDE RAKA SEGERN!!
 
Såg på Fight Club i helgen, den var riktigt bra, men lite svår att förstå sig på, så ser fram imot att se den igen!
 
tröja: gina tricot, jeggings: dr.denim - ruth mfl, halsband: osäker, men tror det är glitter.
 
några bilder jag hittade på st.nu från matchen. 
Älskade Pavel.
 
Tom Lidén.
 
Stjärnan Jakob Sigurdarson som satte 21 poäng i gårdagens match.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: