TVISTAD

I WANNA HIDE THE TRUTH, I WANNA SHELTER YOU

Kategori: Allmänt

Hejhej! Idag är en jätte bra dag! Har inte varit sen en enda gång idag, gick bra hos tandläkaren imorse, jag fick jätte mycket gjort på lektionerna, jag fick gott fika av mamma, jag har tagit ett galet skönt bad, har kollat på ett sjukt bra HIMYM avsnitt och har pluggat hur duktigt och flitigt som helst! OCH snart bär det iväg mot min Nils. 
Btw så hade jag jätte fina tänder!
Med detta vill jag säga att jag varit galet duktig idag och jag förtjänar ett pris. Men det sket ju alla i.
 
Jaja, nu ska en nybadad och helt färdig Anna börja klä på sig och gå till bussen med mitt struliga går. Hua.
 
 
 
haha trött tjej kanske?
 
 
 
I want you to know it's a little fucked up,That I'm stuck here waitin', no longer debatin',Tired of sittin' and hatin' and makin' these excuses,For why you're not around, and feeling so useless,It seems one thing has been true all along,You don't really know what you've got 'til it's gone,I guess I've had it with you and your career,When you come back I won't be here and you can sing it.
 
Låten är helt sick.
Inte för att skryta, men vi har ju kallats "cute couple number 1"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: