TVISTAD

IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR

Kategori: Allmänt

Blivit ett sånt där långt uppehåll igen, och har ingen ursäkt, för jag har ingen aning om varför.
 
Idag är det julafton som alla vet och min jul har varit helt genomförbar med en massa god mat, fin släkt och massa presenter. Mina julklappar till föräldrarna blev även väldigt uppskattade så det var riktigt kul. Även kul att jag fick 3050kr! Yay!
 
Kom ihåg hurrni, familjen är viktig!
 
Imorgon på förmiddagen åker jag hem till stan igen efter allt julfirande i Säter för att äntligen få vara med min underbara Nils som spenderat jul i Östersund. Han säger att han planerat något mysigt och gulligt inför imorgon eftermiddag, längtar efter att få se vad som ska hända! iiiip!
 
Idag tänker jag vara så snäll att jag ska droppa en rejäl jävla bild bomb på er med bilder från min jul i Säter..
 
Merry freaking Christmas!
 
I just want you for my own 
More than you could ever know 
Make my wish come true 
All I want for Christmas is
You 
 

 
 
 
 
 




 

 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Va fina ni är allihop! Kram och God Jul!

    Svar: Tack! God jul till er med! Hoppas ni haft det bra! Kram!
    anna jonsson

    2012-12-24 | 23:13:00

Kommentera inlägget här: