TVISTAD

THERE'S NO SHELTER FROM THE STORM INSIDE ME

Kategori: Allmänt

Myser ner mig i min säng just nu och ska starta en film, denna kväll blir det bride wars. Efter jag bloggat startas filmen direkt och sen MÅSTE jag sova på momangen! Haha börjar 09.35 imorgon, men vill ändå sova ut.
 
Idag var jag ledig från engelskan och svenskan vilket var riktigt skönt! Sedan efter skolan var jag hos bästa Nils och bara tog det lugnt. Efter det åkte jag hem och åt riktigt god mat och gjorde klart mitt hemprov i samhälle, gick bättre än förväntat! Gjorde även en supergod milkshake som plugg snacks!
 
Tell me where, did I go wrong
Everyone I loved, they're all gone
I'd do everything differently
but I can't turn back the time
There's no shelter from the storm
inside of me
 
Egobildbomb!
Har knäppt en massa ego bilder idag på ett av mina hål och jag tänkte dela med mig av en del!
 
Hallon och choklad milkshake.
 
Dagens outfit! magtröja: new look [England], byxor: cubus, örhängen: glitter har jag för mig!
 
  

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: