TVISTAD

VI PASSADE ALDRIG SÅ BRA

Kategori: Allmänt

Jag gjorde allt för dig, du var allt för mig, så jävla svårt att förstå att det är tack och hej
Fast det var mitt egna val att dra, jag kunde inte ha dig kvar
Jag kunde inte stå och titta på hur du tog sönder mig sakta men säkert, det är säkert
 

Igår var matchen inställd pga snö ovädret så var inte på så bra humör, men fick som tur var åka till nils, sedan sov han hos mig och vi stannade uppe till två igår och såg först på nya filmen modig och sedan på björn bröder, galet mysigt.
 
Just nu sitter jag på mitt rum med björnbröder låtar i högtalarna och väntar på att klockan ska bli 16.04 då matchen börjar och jag äntligen ska få se min älskade och efterlängtade Pavel!
 
 
 

 
Tänkte att jag kanske skulle börja lägga upp outfits oftare på bloggen, inte för att jag har några speciella kläder på mig, men kan väl kanske vara roligt ändå! Så här kommer dagens!
 
tröja - gina tricot, jeggings: dr.denim - ruth mfl
 
Nej nu går jag ut och röker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: