TVISTAD

WE'RE JUST TWO LITTLE ANGELS WITH DIRTY FACES

Kategori: Allmänt

Kom nyligen hem från balders då vi hade match mot Lit, ett lag som vi ALDRIG vunnit mot under alla år, senast förlorade vi med över trettio poäng! MEN ikväll tog vi ledningen direkt med några poäng, sedan var det jämnt hela andra quarten, i tredje drog de iväg med nio poäng, sedan i sista så ledde de med max fem poäng hela tiden tills de sista minutrarna då det var lika, sedan med 20 sekunder kvar står det 53 - 53 och bollen vid sidan i deras fördel. De försöker sig på ett anfall, vi gör en steal och med sju sekunder kvar på klockan dribblar Lissan över hela planen och med en sekund kvar sätter hon en hårt pressad layup. Ding, vinst.
 
Det var en magisk och sjukt rolig match! Roligaste någonsin kanske till och med. Har fortfarande inte släppt det, och jag har hunnit duschat och ätit pizza, och det var en galet go pizza också! Idag kommer bli en bra dag!
Snart går jag bort till Sporthallen för att stå i entré på Orongos match och förhoppningsvis följer Emelie med!
Efter det åker jag och sover hos Nils.
 
Nu startar jag en film och trycker i mig choklad och dricker coca cola!
 
FÖRRESTEN! 
Har nu införskaffat en varm vinterjacka, skor OCH en mössa! Galet skönt det ska bli att slippa frysa! 
 

Galet glad idag.
 
Söt mössan
 

 
Blev enkla mysiga skor!
Enkel svart jacka med.
 
Jag och mamma på Birsta, har btw på mig mina nya byxor som jag köpte här om dagen.
 
Avis?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: