TVISTAD

WITH THE BEAST INSIDE THERE'S NOWHERE WE CAN HIDE

Kategori: Allmänt

Idag är första dagen på hur länge som helst som jag inte ska vara med Nils efter skolan, för jag ska hem och plugga, ja det är sant. Och sedan ska jag på träning kl 18. Idag känns som ännu en sån där bra och lättsam dag.
Just nu sitter jag på medieproduktionen och har egentligen ingenting att göra här, då jag har ett foto projekt och ska inte fota på skolan. Sitter istället här och ska skriva på min roman som skulle vara klar för några dagar sedan, men har inte riktigt hängt med, så tänkte skriva klart den idag! 
Men eftersom jag inte bloggat något och jag nästan tappat vanan att blogga så tänkte jag slänga in ett inlägg också, för jag gillar ju att blogga?
 
I helgen blir det nog att åka in på birsta för att julhandla lite till nära och kära eftersom jag får pengar på fredag.
 
Såhär ser jag ut idag, det blev en sommartröja med öppen rygg då jag längtar efter och saknar sommaren så otroligt mycket. + Att jag ÄLSKAR tröjor med öppna ryggar.
tröjan: gina tricot, byxor: ruth mfl - dr.denim
 
 
It isn't easy for me to let it go
Cause I've swallow every single word
And every whisper, every sigh
Eats away at this heart of mine
And there is a hollow in me now
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: