TVISTAD

YOU'RE NOT AS BRAVE AS YOU WERE AT THE START

Kategori: Allmänt

Sov som sagt hemma hos Nils inatt och börjar ju tolv idag, men klev ändå upp med honom och gick till skolan vid kvart i tio, så nu har jag suttit här i en timme. Om tio minuter slutar Nils och då ska vi äntligen gå och äta, jag är dödligt hungrig, ovanligt.
 
Blev galet slarvigt med fixningen, så ni får en slarvig bild som matchar.
 
Och satan vad jag saknar sommaren nu, gå i shorts och små enkla tygskor med bara fötter inuti och att bara kunna slänga på sig vad som helst. Mhm.
 
Bea hade ett fotoprojekt som hon fotade till och använde Nils som modell, jag var där och störde, sen började jag och Nils busa/leka/gulla och då fick hon en så himla fin bild på oss som kommer upp här någon dag.
 
Men nu ska jag börja packa ihop min dator och snart dra mig mot lunchen, hejdå.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: