TVISTAD

A THOUSAND WORDS

Kategori: Allmänt

tänkte dela med mig av lite bilder av de senaste dagarna.
 
satt sek tidigare idag.
 
spenderade lördags kvällen i hallen med världens bästa pappa.
 
jobbade bakom fika kassan
 
kollade på små tjejer som spelade rm
 
var på dragons med efterlängtade emelie
 
hade inte så många fler bilder, men a.
 
nils är i sthlm och såg maskinen igår, jag är avis och ensam. men han kommer hem ikväll, då blir det en prommenad till norra och sedan hem till honom för att sova.
 
som ni ser har jag bara engagerat mig i basket denna helg och ska tillbaka t sporthallen om en timme. wiho
 
FAST har även städat mitt rum och möblerat om, blev jätte nöjd. har också flyttat in ett par högtalare till rummet, underbart.
 
jag saknar min nils.
 
nej nu ska jag ut och röka, vi höres!
 
BTW på lördag är det hemmamatch, tagga satan, as pepp!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: