TVISTAD

DAG SJU OCH ÅTTA

Kategori: Allmänt

om ni läst mina tidigare inlägg så kanske ni märkt att jag inte riktigt prioriterat att blogga, men bloggar ikapp nu med dagen jag missat.
 
Dag 7 - Dethär vill jag ha.
 
oj, en massa saker jag vill ha. vaclra vänskaper, ljus framtid, drömmar som blir sanna, men mest av allt vill jag nog ha kärlek, och det har jag, det har jag verkligen och det är värt guld. för det är den vackraste kärleken jag någonsin varit med om. men den har jag ju. så förutom att jag vill den ska hålla så vill jag mest av allt resa, resa överallt och se hela världen med mina egna ögon och bara andas kulturen. åh ja.
 
Dag 8 - Såhär är jag som person.
 
ja, vart ska man börja?
jag kan vara världens lugnaste person och jag kan vara världens vildaste, jag kan vara hur lycklig som helst och skratta och lé, och jag kan vara djupt deprimerad och bara gråta floder. och det kan vända på bara en dag, eller en sekund. jag älskar att lära känna nya människor, men jag hatar folk. 
jag är allt utam en vanlig tjej, jag är långt ifrån en tjej i mängden och jag är ALLTID mig själv och står alltid fast vid mina åsikter.
jag har GALET lätt att bli arg eller irrierad, men de visar jag inte alltid, men när jag väl visar det, då kan jag lova at jag visar det.
så jag skulle inte precis beskriva mig som särskillt bra, men jag är nog bra för vissa.
men kort så är jag mig själv och vill vara lycklig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: