TVISTAD

DAG TRE OCH FYRA

Kategori: 20 dagar

hann inte blogga igår pga att jag försvann in i dimman, men här har ni gårdagens också.
 
Dag 3 - En låt med många minnen.
 
ojoj, riktigt svårt att välja just en, men det får nog bli Danny Saucedo – Öppna din dörr
den väcker både glada och ledsna känslor.
 
danny är fan en riktig pudding, RIGHT?
 
 
Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
 
jadu, jag börjar med att sminka mig (eller sätta i linser om jag inte använder glasögonen). och då börjar jag med foundation, sedan ögonbrynspenna, sedan puder, efter det målar jag ögonskuggan sedan mascaran och sen rouge. när jag är klar med sminkningen så plattar eller lockar jag håret (jag lockar med plattången). är jag lat så sätter jag bara upp en slarvig boll eller hästsvans. faaaaaaast nu glömde jag, väljer ALLTID kläder innan jag sminkar mig.
kanske lägger upp för och efterbilder eller dylikt här någon dag för jag är så cool, ok?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: