TVISTAD

EN JÄVLA MASSA ANDRA DAGAR

Kategori: 20 dagar

Dag 14 - Mina dåliga ovanor.


hmm, kommer inte riktigt på någon speciell sådan, isåfall så är det väl rökningen.


Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.

 blir samma bild som i förra inlägget, för älskar pojken och bilden.

min, bara min nils.

Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande

ja jag är väl ganska bra på engelska, men vill kunna tala det heeelt flytande, men utöver det så vill jag kunna ryska och franska, gick i franska i tre år och fick vg, så kan ju lite, men inte tillräckligt, och nu har man nästan glömt allt.


Dag 17 - En bild på min handstil.


inte precis den snyggaste, haha... men skriver oftast som den längst ned.

Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.

bästa tidsfördrivet är nog att facebooka eller att röka, eller kanske kolla instagram. för när jag till exempel lyssnar på musik, är med vänner, spelar basket eller är med nils, då vill jag att tiden ska stå still.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: