TVISTAD

EN JÄVLA MASSA DAGAR

Kategori: Allmänt

hahaha eh, hej, kommer ni ihåg mig?
har inte haft en enda sekund över till att blogga, men tänker blogga ikapp nu! så här har ni de fyra dagar jag missat och dagens!
 

Dag 9 - Mitt favoritband/favoritartister


gaaaaaaalet svårt att välja eftersom jag är en sxtrem musiknörd, men ska jag välja några få så får de bli dessa, för de har så hiiimla många bra låtar och jag lyssnar på en massa av dem, here you go!

MAROON 5GAVIN DEGRAWED SHEERANPARAMORETHE SCRIPT, ANTON KRISTIANSSON

 

Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.


måste nog vara 1:a februari i år då jag åkte ned till stockholm och såg min älskade gavin, det kommer jag garanterat aldrig glömma. 

 

Dag 11 - En bild på mig och en kompis.

jag och min klasskompis jonathan.
 

Dag 12 - En bild som gör mig glad.

klaga inte på bilden, jag längtar tillbaka till sommaren och emma.
 

Dag 13 - Mina intressen.


då var det dagens "dag" då. 

ehm, jag bhar ganska många intressen, eller ja, kanske inte egentligen. haha.

jag spelar basket, och det brinner jag för. går på varenda hemma match och hjälper till på en massa dam matcher. jag är också galet intresserad av musik, var med i ett band för länge sedan och spelade fiol för en evighet sedan, men nu kan jag bara lite gitarr och sjunger HELA tiden. älskar hästar och hundar, fast har dock slutat köra trav och rida, tyvärr, men tiden räcker inte åt. men framför allt så är det det ju musiken och basketen.

bloggar nog ett vanligt inlägg senare också, om jag har tid, tjarå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: