TVISTAD

FRÅN OCH MED DU

Kategori: Allmänt

då ligger jag här i alldeles ensam igen och kan inte sova. även fast jag är galet trött, höll på att somna hos nils förut, haha tönt jag är.
 
i've been this way with so many before
but this feels like the first time

åh herregud, mamma hade tydligen hittat min blogg, så nu har hon läst den, och hon hade läst en grej och missuppfattat och trott jag skrev en ful sak om henne, usch.
 
vill framföra at något sådant skulle jag ALDRIG skriva eller säga. för jag tycker fan synd om alla andra som inte har en mamma som min, för även om vi bråkar så är hon den bästa i hela världen och kommer allid vara, hur mycke jag än klagar.
 
saker och ting med nils går som rinnande vatten och han gör mig så himla lycklig, synd bara att det ska hända så mycket annat just nu också.. men hur han ändå kan få mig att känna är helt ofattbart. den killen är underbar.
 
på tal om nils så åker jag och han till östersund i helgen och hälsar på hans föräldrar och träffar hans bror, ska bli skit kul, men är också as nervös.
haha juste, jag och nils skulle gå och köpa glass igår, slutade med att vi gick upp till norra, kan bara säga att det var en utav de bästa kvällarna i hela mitt liv.
 
fina och så vidare.
 
 
  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: