TVISTAD

home is wherever I'm with you

Kategori: Allmänt

Du strödde vackra ord omkring dig. Orden slog rot i hjärtat på mig.
Där växte de och slog ut i blom, men en dag blev blomrabatten tom
då du ryckte upp varenda rot och jag bara såg på utan knot.
Varför gjorde du på detta vis? Vi kunde byggt upp ett paradis.
Varje liten planta var unik,som du vattnade med lyrik,
då du påstod att jag var en skatt, samt att jag hade ett glättigt skratt.
Och jag trodde på dig fullt och fast, ända tills något inom mig brast.
 

idag började jag kvart i tio och var på någon föreläsning som polisen höll i, men kunde inte alls fokusera för jag var så katastrofalt hungrig, så jag och bea drog därifrån, men vi kunde inte hålla oss från att gå på skolan först och kollade på niorna som var och hälsade på, inte en enda verkade vettig. 
maten idag var as god.
 
just nu har jag lektion som slutar kvart över fyra. borde egentligen sitta och jobba med ett tal som jag ska hålla imorn på engelskan, och om vad, det vet jag inte än. opsi daisy.
 
satt med bea, sigge, mikaskela och filip förut, jag tror filip bröt ihop en smula. spelet ville inte funka.
 
idag efter skolan ska jag till min nils. tacka gud för det.
 
att nu behöva se dig varenda dag på skolan kommer vara så jävla tungt.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: