TVISTAD

I HURT MYSELF TODAY TO SEE IF I STILL FEEL

Kategori: Allmänt

What have I become, my sweetest friend?
Everyone I know goes away in the end.
And you could have it all, my empire of dirt.
will let you down, I will make you hurt.

HAHA tyckte rubriken passade situationen jag hade imorse när jag vaknade då jag upptäckte ett rivmärke under mitt öga.. Jag rev MIG SJÄLV i sömnen inatt.. Och det svider, svider som fayn!
 
bilden är värdelös men man ser lite.
 
Imorse var jag sen till gympan men jobbade ganska flitigt när jag väl kom dit, för ovanlighetens skull.
Ungefär så här flitiga var resten av klassen.
 
Nu sitter jag på samhälles lektionen och borde egentligen jobba på mitt hemprov som ska vara inskickat på tisdag kväll. Men nej, jag bloggar istället i väntan på att vampire diaries ska laddas ned.
 
blir nog icona pop i lurarna hela helgen.
 
Denna fredag ser ut som följande:

*Efter skolan ska jag vara med underbaraste nils och vi ska se på fight club och mysa på.
 
*Ikväll vid 18 tiden nån gång ska jag till hallen och träna med pappa!

*Sedan ska jag tydligen på en fest, självklart nykter med nils en bit bort ifrån mig. Ska hem därifrån vid 23 tiden eftersom jag ska upp tidigt imorgon då jag har hemma match.

Är VÄLDIGT taggad inför kommande helg då jag ska som sagt ha hemma match imorgon och på söndag har dragons hemma match och möter norrköping dolphins som min älskade pavel ermolinskij spelar i nu för tiden, galet peppad inför att få se honom igen!
 
dessa får bli min inspiration för dagen och helgen, tycker det låter bra!
  

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: