TVISTAD

I WANNA WAKE UP WHERE YOU ARE

Kategori: Allmänt

jag har sett många bilder som denna, och vill bara säga, att vara någons första är helt jävla underbart och magiskt, visst jag hoppas att vara den sista också, men att få vara båda, det är rent ut sagt magiskt. tack för mig.
 
sitter just nu på konstarts lektionen och bör egentligen jobba på en upg, men så blev det inte sitter och lyssnar på the goo goo dolls istället.
 
tänkte säga att jag kommer lägga upp nån enstaka bild från min och nils resa till östersund i helgen sedan, för har bilderna på mobilen och orkar inte lägga över, så lär bli ett slarvigt mobil inlägg sedan.
 
humöret idag är inte på topp.
 
igår var jag, nils, bea, acke och majken hemma hos fisken och kollade film, såg nya batman, heelt ok asså!
 
idag lkär jag ju vara med nils igen som vanligt, det enda bra med mitt liv just nu. haha
 
hade på mig min attityd tröja igår.
 
I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now
 
And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's meant to be broken 
I just want you to know who I am
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: