TVISTAD

JAG TRODDE DU VAR MER ÄN SÅ

Kategori: Allmänt

att man sårar någon sådär, det är bara pinsamt och fegt.
jag ville inte såra, jag ville berätta, hylla och sakna.
men visst få mig att gråtafå mig att känna ångest.
det där var fan droppen. och sedan att du ljög.
du får mig att vilja hata dig så himla mycket.
jag trodde du var mer än så.
 
nu sitter hemma i lägenheten och har suttit och tagit lite ego bilder på mig själv i brist på liv. wiho
 
idag är det farsdag och jag har itne köpt något, känns inte bra alls. så då tänkte jag åka hem och sova hemma i säter hos honom, men vet inte hur jag ska ta mig dit då enda bussen går vid tio.. så vi får se hur det blir med den saken!
 
HAHA juste, inte skrivit om fredagen än... de flippade ju ur TOTALT kan jag ju säga. och tänkte inte precis gå in på detaljer om de, men har väldigt blandade känslor om kvällen, men kan ju säga iaf att min kära mor fick ett samtal kl sju på morgonen av farbror blå att hennes 16 åriga dotter var full i hamnen.. ehe
 
här kommer nån bild från helgen.
 
 
 
  
 
igår kom nils hit och vi kollade på film, åt chips & dipp och myste på. underbar människa det är.
 
 
slänger in en bild ifrån fredagen också.. HAHA
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: