TVISTAD

KLART ATT DU FÅR SE MIG GÅ

Kategori: Allmänt

 

Dokazhi Себе, tshto чистой
В етом болоте nitshego невозможного.

 

har haft på mig mjukis kläder hela dagen och bara tagit det lugnt, och det blev inget åka till säter eftersom jag inte hittade någon skjuts.
 
har inte ätit på flera timmar och jag börjar bli jätte hungrig.
 
just nu lyssnar jag på rysk musik av dima bilan och blir kär i han på nytt. på tal om kär, kära nils åkte härifrån vid två tiden kanske, han skulle hem och städa osv, nu satt han tydligen och gibbade, herregud vilken nörd.
 
känner att jag är lite tjejsur idag och kommer nog vara det hela veckan.
 
nej nu ska det här fattiga fettot gå ut och ta sej en liten rök. tjarå
 
 
bilderna är lite över ett år gamla. HAHA OJ, bilden längst ner är inte min
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: