TVISTAD

LEVDE VI IGÅR, LEVER VI IDAG, ÄR DET VI IMORGON?

Kategori: Allmänt

åh fyfan,har hostat ut mina lungor, hostat sönder min hals och snytit sönder min näsa, mår så jävla dåligt !
smart som man va igår så drack man sig ju redigt full hemma hos nils med skönaste folket när man redan va lite förkyld, sen gick man ut och gick i en timme eller så i en tjocktröja och converse, inte det smartaste jag gjort. fick ju sota för det iaf kan jag lova..
nu sittre jag hemma med mor min och hunden och har hjälpt till mid tvätten.
är så himla röksugen men tror min hals kommer avlida då.. </3
 
och fan va dumt att jag blir sjuk nu när jag ska till östersund imorn med nilsen, vi får se hur de blir med det. haha och underbar som han är vill han komma hit ikväll och ta hand om och massera mig, gullig pojkvän man har, 
 
haha åh, inatt tappade julia bort mitt bankkort, så ringde och spärrade det förut och får ett nytt om  typ en vecka,  horliv..
 
MEN jag är AS lycklig för har äntligen färgat håret, och blev asbra, fast blev liiiiite för mörkt, men det blev inte så ojämnt iaf, vilket som är typ viktigast!
 
OCH VANN förresten säsongens första match i måndags i kramfors med 24p ! GRYYMT
 
tänkte också säga att jag tycker om min nils cp mycket.
 
men a, här kommer några bilder (kolla på förra inlägget för bilder från igår kväll)
 
 
 
 
  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: