TVISTAD

NOTHING TO FEAR, BUT FEAR ITSELF

Kategori: Allmänt

This world can seem cold and gray But you and I are here today
And we won't fade into darkness Won't let you fade into darkness
Nothing to fear but fear itself We'll be ok just keep the faith
And we won't fade into darkness
 
hej hej !
som ni kanske ser så har jag äntligen skaffat en design till bloggen! och då får jag tacka emma för själva fotot och jack för han hjälpte mig med kodningen! och kan ju tillägga att jag aldrig gjort en blogg design förut, men den får duga!
 
bilden som jag har på designen är en av de bilder emma tog på mig när jag ställde upp som modell åt ett av hennes skol projekt, laddar upp några stycken lite längre ned! 
 
IDAG fyller världens bästa mamma 46 år, i present av mig fick hon en ros och middagen var färdig när hon kom hem, blev pasta och skinksås. faktiskt så var det jätte gott, fast hade inte klarat det utan nils hjälp!
 
just nu sitter jag och väntar på att det ska bli fika. ikväll blir det att sova hos min nils. och vi hade förresten 1 månad igår, grattis till oss eller nåt!
 
  
maten jag lagade, bilden gör den inte rättvisa!
 
   
jag och min älskade mamma.
 
 
tremänningen, mamma och jag.
 
gull ungarna hjälper till med tårtan.
 
här kommer bilder från fotograferingen, de första är 50 tals tema, de andra är high key

den första är en av mina favoriter
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: