TVISTAD

TAKE A SECOND LOOK AND YOU'LL SEE

Kategori: Allmänt

Manners
Take a second look and you'll see, there is no one like me
Manners
You better reconsider 'cause you will never do better
There is no one like me

 
sitter på skolan i mys kläder och väntar på att nils ska sluta vilket han gör vid typ halv fem.... jag började tolv idag och hade bara ett prov som gick på 20 min, sedan var matten inställd så nu sitter jag här med min klass och tjockar i mig godis. åh så efterlängtat.
 
ikväll är det sista träningen inför matchen på lördag, taggad som fan! ska även kolla om jag kan låna en bra bolljävel så jag och pappa kan träna imorgon kväll också!
 
vi kanske ses sedan om jag har något intressant att säga eller nåt!
är btw galet nöjd att jag har en header!
 
nej nu blir det att kolla på new girl och 2 broke girls!
 
        
 
   
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: