TVISTAD

TELL ME WHEN YOU HEAR MY SILENCE

Kategori: Allmänt

åh, har haft världens jävla äckel förkylning i några dagar nu och har äntligen börjat bli bättre. yay
 
igår när jag kom hem så hade mamma och pappa åkt till sätere vilket va otillåtet eftersom jag är sjuk, så åkte hem till säter för första gången de senaste halvåret för att bli omhändertagen. har faktiskt haft riktigt kul, vi spelade spel och kollade på film.
letade också igenom min gamla garderob och hittade en massa kul, bl. a. en söt klänning. plockade även fram mina gamla gossedjur, åh nostalgi
 
nu va jag nyss ute och rökte min första cigg idag som jag fick av bror min och nu sitter jag uppe hos mig och väntar på att maten ska bli klar, känner lukten ända upp hit!
 
ikväll kanske jag åker till finaste nils, vi får se hur de blir med orken.
 
veckan har varit mycket händelserik på många negativa sätt, och imorgon är det skola, jag har ångest.

 
 
         
 
Am I better off dead
Am I better off a quitter
They say I'm better off now
Than I ever was with her
As they take me to my local down the street
I'm smiling but I'm dying trying not to drag my feet
 
älsklingarna,
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: