TVISTAD

THEY SAY I'M BETTER OF WITHOUT HER

Kategori: Allmänt

hej, klad tjej här som slutade 09.20 idag, hade bara en lektion, vilket va matte omprov, men de gick skitbra, så.
har varit med jesper idag på skolan, superglad!
 
kom nyss hem efter att jag lunchat och sitter och ser på american dad i väntan på att HIMYM och 2 broke girls ska laddas ner. min nils är och gymmar, sen ska jag dit som vanligt ! härligt !
 
de två senaste dagarna har det varit "från och med du - oskar linnros" på repeat i hörlurarna.
 
livet suger för jag har as mycket plugg, är sinnessjukt efter, men tar då aldrig tag i nått, fittdryg jag är.
och jag är fortfarande sjuk och får inte gå på träningarna, hata livet.
 
bettan tog med kyckling och en massa gott hem till nils igår och bjöd oss och julia på finmiddag! och sedan gav nils oss glasspengar, UTAN tjat, fin pojkvän jag har <3<3
 
och jag njuter av ett liv utan ditt knas.
 
 
  
 
 
 
exactly how I feel.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: