TVISTAD

YESTERDAY WAS HARD ON ALL OF US

Kategori: Allmänt

I tried to be perfect,
But nothing was worth it,
I don't believe it makes me real.
I thought it'd be easy,
But no one believes me,
I meant all the things I said.

This place is so empty,
My thoughts are so tempting,
I don't know how it got so bad.
Sometimes it's so crazy,
That nothing can save me,
But it's the only thing that I have.

har blivit här i hårklämmor, nu vet ni!
haha jag ligger i min säng och bloggar från mobilen för att ha en ursäkt för att inte sova, bra där ):
är sjukanmäld imorgon, så slipper kliva upp tidigt i alla fall, och jag som tänkte se på film innan jag la mig, men nu blev det så sent, och även fast jag KAN sova jätte länge så ska jag faktiskt inte det, ska vara duktig och plugga hela dagen imorgon, ta tag i allt för en gångs skull! hoppas det blir av.. haha
men aa nu är de som sagt sent så måste sova ändå.. natti !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: