TVISTAD

AND SUDDENLY I BECOME A PART OF YOUR PAST

Kategori: Allmänt

jamen hallå där, idag har jag varit heeeelt jäääävla TRASIG.
alltså verkligen helt jävla förstörd. dö.
OCH NU är det dags att dricka igen, vadfan är mitt problem haha? ):
 
MEN igår hade jag så jävla kul på christians 18års fest, kände mig verkligen hedrad att jag blev bjuden också, jobbigt dock att de va i söråker, men vad gör man inte för än vän ? hahhaa
träffade en jävla massa trevligt folk!
haha i bilen påväg hem t nils där jag sov spydde jag, sedan i hans innergård, sedan uppe på storgatan och sedan i toaletten uppe hos nils, hahha SOPA.
OCH TACK TILL JULIA SOM TOG HAND OM MIG IGÅR, DU ÄR VÄRD GULD
 
OCH ni får ursäkta mitt fylle inlägg, ha de bra ikväll!
GÖR MIG STOLT !
 
 
kände att jag ville ha en bild också, den är från i sommras
 
 
AND SUDDENLY I BECOME A PART OF YOUR PAST, I'M BECOMING THE PART THAT DON'T LAST.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: