TVISTAD

DEN KÄRLEK HAN SVOR VA EVIG, BARA DOG

Kategori: Allmänt

hallåhallåhallåååå idag har varit en häktisk dag, först skola som 8.15 - tre tiden sedan hem och äta, sedan till hagaskolan och lära ut basket t småungar, sen hem, fixa sig och skit, ut och filma med karro till projekt arbetet vi har och sedan hem och äta och vara med katarina som ska vara mitt sällskap över natten. börjar 12.20 imorn gör jag också!
 
just i detta nu sitter vi i vardagsrummet, med tvn på och har var sin dator framför oss, haha jag kollar på ice age 2 och hon spelar facebook spel, sociala osv.
 
ikväll kommer de ut two and a half men, big bang theory och sist men inte minst VAMPIRE DIARIES, ååh ska fan va vaken hela natten så jag kan kolla på dem direkt när de kommer ♥ 
 
ibland kan andras texter och låtar exakt beskriva ens situation, iallafall för mig, så därför jag har många texter.
 
 
It's like you're screaming, and no one can hear.
You almost feel ashamed
that someone could be that important
that without them, you feel like nothing.
No one will ever understand how much it hurts.
You feel hopeless, like nothing can save you.
And when it's over, and it's gone
you almost wish that you could have all that bad stuff back
so that you could have the good.
 
  
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: