TVISTAD

DU HAR SÖNDER MIG, FAST DU GÖR MIG HEL

Kategori: Allmänt

HAHA asså herregud, TÄNK att det var över ett HELT jävla år sedan nu, över ett år sedan som vi började snacka, över ett år sedan som vi sa att vi älskade varandra för första gången och över ett år sedan som vi blev tillsammans. helt jävla sinnessjukt, även över ett halvår sen som det tog slut.
kan ärligt talat fortfarande inte fatta det. och att det gått såhär lång tid är galet. för när jag pratar om oss så säger jag som om det var för kanske två/tre månader sedan, men haha vafan, då hade du redan en ny tjej...
kärleken till dig brinner så sjukt mycket fortfarande, och att jag fortfarande kan somna gråtandes på grund av dig, att jag fortfarande kan må så hemskt dåligt som jag gör ibland kan jag inte förstå.
ärligt talat tror jag aldrig min kärlek kommer dö, för såhär har jag fan aldrig kännt förut.
ingen, och då menar jag INGEN kan någonsin ge honom den kärlek jag kan, ingen kan älska honom så intensivt och djupt som jag kan göra. INGEN.
 
vet att nog många kommer klaga på detta inlägg och tycker jag är jätte personlig osv, men ni får fan tycka vad ni vill. haters gonna hate. och skriver om detta just idag för att idag är det en sån där dålig dag.
 
och seriöst, tar ALDRIG tårarna slut? och skulle inte tiden läka såren? 
visst jag kan må hur bra som helst och va asglad, men sen, bara minsta lilla som påminner om dig eller oss så är jag tillbaka på ruta ett igen och mår verkligen PISS. 
 
visst vi kanske inte alltid hade de så jävla bra, men när det va bra, då va de fan underbart.
 
ärligt talat så är jag bara helt jävla förstörd.
 
 
.
 
 
Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här
Och det skrämmer mig att jag kan nå dig var du än är

Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär
Men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans
Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Jag vet vad som måste göras, ända sitter jag kvar här
I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i

Jag försöker att strida mot känslan, men den är rädd och den spelar ett spel nu
Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur

 
 
KLART JAG BLIR AVUNDSJUK NÄR NÅGON ANNAN HAR MIN VÄRLD I SINA HÄNDER
 
 
 
 
 
 
Det är så synd om dig för det är här är för bra
för att du ska klara av att stanna här, för jag vill ha dig

Det är så synd om dig för jag gör vad som helst
för att få va med dig, men det blir svårt för dig för du vill ha mig

Det är så synd om dig för att det aldrig ordnar sig, 
men det är bara som du är, du vill inte göra nånting åt det
jag kunde vart din tjej, jag var ju så kär i dig
om det är dumt att misslyckas, vad gör du här då

Det är så synd om dig för du kan inte ge mig någonting
så vad finns här inne? ingenting
 
 

Kommentarer

  • Kevin säger:

    Kill yourself lol

    2012-10-20 | 14:13:36

Kommentera inlägget här: