TVISTAD

I DON'T WANT TO HOLD YOU IF YOU WANNA GO

Kategori:

på torsdagar är jag tränare i basket för småtjejer som går i ettan till trean. glömde dock att de började fyra, så kom dit kvart i fem och tyckte jag va tidig, hahaha så pinsamt
men iaf, när de va klart så drog jag direkt till balders eftersom de ligger typ 300m bort. ( tränar småtjejerna i Haga ) hade då två timmar tills träningen började, så tog en cigg först, sen gick jag in och sköt skott i typ en timme och tränade lite. sedan kollade jag på en träning och sen va de äntligen dags för mig ! gick riktigt bra idag faktiskt ! :D

och min underbara pappa gjorde sallad till mig efter träningen. ❤

vill också informera att helgens alkohol är fixad, kan säga att de är ALL IN som gäller i morgon !

tänker också skryta med att jag ska lägga mig nu för jag är dutti flicka, så godnatt, här kommer lite bilder jaoooooooish
... godnatt..

långt och jobbigt inlägg ikväll förresten, haha hejdå måste sova nuuu :@

Kommentarer


Kommentera inlägget här: