TVISTAD

IF I COULD CHANGE ONE THING IN LIFE, I'D MAKE TIME FOR US

Kategori: Allmänt

what is worthwhile in the world
if you can't be with the one you love
what is worthwhile
we'll be forgotten when we're gone
 
 
 
I DO NOT BELIEVE IN HUMANS
 
 
gillar bilder osv. MEN sitter just nu och har ett samtal med min tydligen bästa vän mikaela om allt mellan himmel och jord som dessutom ska sova hos mig i helgen, BARA SÅ ATT NI VET. VI HAR PRATAT I EN OCH EN HALV TIMME NU.. kollade även nyss på nya dewide videon, LOVE YOU. JAG har faktiskt även INTE ätit så jävla mycket mat idag, väldigt stolt osv, HAHA juste åt två kanelbullar och en munk, MEN drack ett glas vatten till, duktig tjej 
 
min ära vän jesper har skaffat en katt också fick jag nyss reda på också. det var rolig enligt min åsikt.
 
But I still wake up, I still see your ghost
Oh Lord, I'm still not sure what I stand for
What do I stand for? What do I stand for?
Most nights, I don't know anymore
 
kyss mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: