TVISTAD

JAG ÄR EN FRÅGA UTAN SVAR

Kategori:

hahaha åååååh har inte kunnat komma in på blogg.se idag på datorn och har verkligen inte orkat blogga från mobilen för har även haft fullt upp, men a.

fast nu kände jag att jag va tvungen att blogga ändå, HIHIHI så bloggar från le mobil nu !

idag va en relativt bra dag.
gick bra på träningen, och fick vara med Nils efteråt också och köpte cigg, härligt härligt. har bestämt mig för att Nils är min musik kompis för han har aaasbra musik smak, även fast han inte gillar somebody to love - queen......
Åååh idag på media produktionen på skolan så försökte jag pch min kompis som jag jobbar med i ett projekt arbete få tag i någon som jobbar med swedish house mafia, vi hittade ett nummer som vi ringde som senare kopplade vidare oss till en tjej som gas oss tillstånd att använda deras låt don't you worry child, HIIIMLA HÄFTIGT tycker jag iaf, vi skrek av lycka !

har även börjat prata med min granne vilket verkligen är jätte kul, astrevlig va hon, överlycklig !

nä nu måste jag fan sova, börjar kvart över åtta imorn.. SKJUT MIG

there's something special about you that i will never let go of. you are my world, my everything, yet you don't even acknowledge my existance. i've felt hurt, i've felt pain, but never would i have ever imagined, that my pain would be caused by you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: