TVISTAD

JUST GET YOUR ASS BACK HOME

Kategori: Allmänt

på torsdagar börjar jag 08.15 och min klocka var ställd på sju som vanligt, men INTE FAN kliver jag upp då, nä jag ska kliva upp två minuter i åtta, och egentligen ska jag ta bussen kl 8, men den hinnar jag ju såklart inte med, så slänger på mig kläder och flyger ut ur dörren, kl 8.08 är jag på busshållplatsen och bussen ska gå 10 över, har jag tur och de är lite folk så tar de bara typ tre minuter in t stan från mig (de va aaaaallldeles för kallt för att gå imorse, och jag va döds trött ): ). Så där sitter jag och tänker nä jag hinner inte röka.. NIO MINUTER SENARE kommer bussen, jävla skit helvete så kom fram till skolan 8.25, så jag skyndade mig för att för en gångs skull komma i tid i ONÖDAN så DÖÖÖÖÖ dintur. 
 
OCH till helgen så blire festa som aldrig någonsin förr, its gonna be legendary.
 
 
hahhhhahaha snygg utan smink osv, den där bjuder jag på för jag är bäst 
 
 
We've lost it all, the love is gone
She has won, now it's no fun
We've lost it all, the love is gone
 
 
And we tried, oh how we cried
We lost ourselves, the love has died
And though we tried you can't deny
We're left as shells, we lost the fight
 
 
I FEEL SO ALL ALONE
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: