TVISTAD

THIS HAS GOTTA BE THE GOOD LIFE

Kategori: Allmänt

för de första vill jag säga förlåt för jag råkat uprepa saker på sistone här, de ska bli bättre !
 
igår hela dagen va jag på basket och hjälpte till och stod entré och sedan hade jag träning som de gick lite sådär på. OCH ikväll är det första matchen för säsongen som äger rum i kramfors, riktigt peppad! GO US!
 
har också skaffat hårfäg så nåndag här så ska jag förga håret, ÄNTLIGEN.
 
har även plockat fram vinterskorna och tagit några värdelösa bilder, dom är iaf riktigt snygga irl! och byxerna kommer med lite granna dom med på bilderna som sitter som en smäck btw!
 
VADFAN ska man göra idag då är ju frågan eftersom avresa till kramfors inte är förrän 17.45..
 
 
OCH FÖRRESTEN så skrev jag ju senast att jag skulle dricka, och dricka gjorde jag! helt ok kväll alltså! 
haha och jag och nils gjorde vårt förhållande officiellt på facebook !
 
bea och jag dåååååeeeeeeeeeee
 
 
IF YOU EVER LEAVE ME BABY, LEAVE SOME MORPHINE AT MY DOOR.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: