TVISTAD

TRÖSTÄTER

Kategori: Allmänt

 
 
märkt att jag nu ätit chips och dipp varenda dag i fyra dagar, kan inte sluta. det ENDA jag tänker på hela skoldagarna är på hur underbart det skulle vara att äta chips och dipp och sitta framför tvn hela dagen. 
 
OCH häromdagen så ställde jag mig på min värsta fiende vågen, och hade tydligen GÅTT UPP fem kilo i vikt, FITTLIV. SÅ idag när chipsen var slut så var det lite dipp kvar, då skar jag upp GURKA och åt det med resten av dippen, det gick att få i sig och känner mig lite smalare 
 
OCH den här gången så är det inte en så drastisk skillnad och känner mig inte fet, känner bara att jag inte är tillräckligt smal, så tänkte inte precis svälta mig själv den här gången för det är riktigt jobbigt osv, men tänk på vad ni säger babes
 
PLEASE BABY I NEED YOUR LOVE RIGHT NOW
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: