TVISTAD

WE ARE DANCING ON BROKEN GLASS

Kategori: Allmänt

fyfan vad jag verkligen inte haft tid att blogga, allt i skolan är riktigt jävla knas nu. nu börjar man fatta varför folk inte gillar lärarna, tyckt dom varit asbra enda tills nu...... FYFAAAAN FÖR VISSA ASSÅ
 
men iaf, jag mår iaf relativt bra just nu, vilken är härligt. och det är tack vare nils som orkar stå ut med mig varenda jävla dag, haha stackarn :(
 
OCH jag har skaffat jeggings, ÄNTLIGEN, JAG ÄLSKAR LIVET. fyfan vad underbart det är att slippa gå i tights och mjukisbyxer ! faaaast, jag hade bestämt mig för att köpa ett par för max 300 kr, men det blev ett par älskade dr.denim ändå.. :(
 
just nu sitter jag hos nils, big surprise there... nejmen aa här sitter jag med mange, nån felicia, nån michelle och väntar på nils och åke som fixar sprit och bea som kommer snart, hoppas det blir en fet jävla kväll iaf!
 
hoppas ni alla får en trevlig kväll, de tänker jag ha iaf!  GÖR MIG STOLT
 
BTW det är lov!
 
 
hahaha efterbliven pose, jag vet !
 
 
btw, blivit kär i rött läppstift. väldigt smickrande bild, jo jag vet, HAHA
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: