TVISTAD

YEAH I COULD GET HIGH LIKE I COULD NEVER COME DOWN

Kategori: Allmänt

sitter och kollar på 2 broke girls och snart på nya HIMYM, åh som man längtat. är dessutom bara två dagar kvar tills vampire diaries kommer, oh mama.
 
idag har jag varit hemma och varit sjuk som den lilla pussy jag är. 
 
IGÅR så gymmade jag med katarina, sprang som ett as gjorde jag och tränade satan, sedan solade jag. när jag kommit hem så åt jag och drog iväg på basket träning, gaaalet duktig tjej. åt även broccoli igår.
 
bloggade ingenting igår, vilket var konstigt eftersom jag bloggat konstant sedan jag skaffade fanskapet, men a. kul som faeyn, eller nåt.
 
Vill också informera att jag har världens äckel mensvärk, så hatar livet osv.
 
 

FUCK LOVE? NO FUCK YOU
 
 
 
 
 
 
ÄR INTE BASKET VÄRLDSBÄST SÅ VET JAG INTE VAD.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: