TVISTAD

DIDN'T GIVE HER ALL MY LOVE I GUESS NOW I GOT MY PAYBACK

Kategori: Allmänt

 
 
 
Hahaha åh herregud, jag läste nyss en blogg vars jag inte ska nämna namnet på men där hade hon skrivit upp sina nyårs löften, ett utav de var "skaffa en pojkvän" HAHA vad fan är det för jävla löfte?? Ska man ta första killen som kommer fram till en och pratar med en eller vadå? Man hittar ju förmodligen ingen vettig kille om man letar, då är ju alla vettiga i en vecka eller två, sedan får man det värsta förhållandet i sitt liv. Och vad händer om man inte kan hålla sitt löfte då? Blir man ännu ledsnare då om man inte hittade en kille ändå? Haha nä jadu, vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att det var nog det sämsta löfte jag någonsin hört.
 
Anyway, det här med nyårs löften och att det är en massa människor som tar det på rejält allvar och vissa som tycker det är ett skämt, men för de så måste man ju inte trycka ned andra som gjort ett löfte och verkligen hoppas på att få en ny start och ett bättre år. För själv tror jag på nyår och ny start.
Men! Bara för det så tänker jag inte ha något löfte för vilket vettigt löfte jag än gör så kommer jag inte kunna hålla det, men jag tänker ha vissa "riktlinjer" under 2013. Jag vet att det är uttjatat, men det är inte precis konstigt men jag vill äta nyttigare, motionera mer, fixa upp min kropp och vara mer optimistisk. Men det jag verkligen ska försöka hålla mig ifrån, det är att dricka alkohol.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: