TVISTAD

I MAY HAVE FAILED BUT I HAVE LOVED YOU FROM THE START

Kategori: Allmänt

Hej och oj oj vad mycket ni missat.
 
Till att börja med var mitt nyårs firande helt underbart och det spenderades i Säter själv med Nils + Meija. Där lagade vi tre rätters som var galet gott och myste galet mycket och gick ut och såg på fyrverkerierna vid tolv slaget så jag fick en underbar kyss. Hela alltet var bara magiskt.♥
 
 
Sedan Nils kom hem från Östersund (den 25e) har vi varit med varandra konstant och vi var även där nu i veckan då vi bland annat var på storsjöbadet vilket var roligt. Men sista natten där blev jag sjuk och har nu varit det i två dagar.
Jag mådde så himla dåligt igår och igår natt, men idag mår jag mycket bättre men ändå relativt sjuk. 
 
Innan vi åkte till Östersund tillbringades tre dagar på Birsta/stan med shopping tillsammans med Bea och Nils de första dagarna och med mamma den sista och jag gjorde några bra köp på mellandagsrean!
 
Just nu sitter jag och dricker milkshake och väntar på att Nils ska koma och hjälpa mig med att installera sims som jag laddat ner tidigare idag och sedan tilbringa natten med mig. Winning.
 
I övermorgon börjar skolan igen och jag borde nog ha pluggat under lovet, men det har inte jag gjort och jag har ångest som vanligt.
 
 New in 
 
 
New in

Kommentarer


Kommentera inlägget här: