TVISTAD

THERE'S AN OLD VOICE IN MY HEAD THAT'S HOLDING ME BACK

Kategori: Allmänt

Var och shoppade idag på förmiddagen med mamma
 
PÅ APOTEKET.
Jag är frökyld och har öron inflammation, och det är inte kul alls. Igår kväll, kvällen innan skolan började skulle jag sova hos Nils då jag trodde jag blivit relativt frisk, men det slutar istället med att jag ligger i hans famn och gråter för jag fått så otroligt ont i örat. Mitt liv äger inte. Men nu efter shoppingen så har jag fixat både alvedon ch penselin vilket är skönt. Även en massa annat kul! Är för eran information sjukskriven imorgon med, sedan får vi se. Kommer i alla fall inte få träna på hela veckan pga penselinet. Inte ok.
 
Tagen har tillbringats framför datorn där jag spelar Sims 2 som jag åter igen fastnat för. Har även smaskat i mig en massa dålig mat. På bilden ser ni mitt underbart vackra leende med chokladsås på hakan för att jag blir för exalterad när jag äter glass.
 
Igår flög det i tonårsfasoner in i min pappa då han plötsligt ställde frågan "Hurru, kan du klippa mitt hår du?". Ehm..
Jag varnade honom att jag klippt hår två gånger förut och båda dem var tvugna att raka av sig håret. Men min far är en envis jävel så det blev av. Och nöjd kund resulterade i pizza som åts medan jag kollade på Glee.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: